Túl az Óperencián
Ár:
4.403 Ft
Cikkszám: | 200164 |
Elérhetőség: | Érdeklődjön |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Gyártó: | Keller&Mayer |
Indulj vándorútra a mesebeli erdőn keresztül! Jó tett helyébe jót várj! Meglásd, ha segítesz a bajbajutott mesehősökön, ők is segítenek neked. Szerezd meg a várkastély kulcsait és a kardokat, hogy kiszabadíthasd a királylányt! Az izgalmas, fordulatos családi társasjáték a magyar népmesék világába repíti a játékosokat. Tartalom: Illusztráció: Kálmán Anna |
Leírás és Paraméterek
A játékról röviden:
Gróber Gabriella és Kőműves András játéka, 1-4 fő számára a magyar népmesék világába kalauzolja el a gyerkőcöket, amit már 5 éves kortól is játszhatnak a kicsik.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 4 bábu, 1 speciális dobókocka, 18 kardkártya, 28 eszközkártya, 16 kulcskorong
A játék menete:
Minden játékos választ egy bábut és felrakja azt a várkapu elé a startmezőre. Mindenki kap egy kardot, amiket a többi játékelemmel az első játék előtt óvatosan ki kell pattintani a helyéről. Majd a kardokat, a kulcsokat és az egyéb eszközkártyákkal együtt olyan helyre kell rakni, ahonnét minden játékos könnyen eléri.
A játékot a legfiatalabb kezdi, aki dob a dobókockával és az óramutató járásával ellenkező irányban lelépi a kidobott számú mezőt.
Ha egy játékos olyan mezőre lép, ahol kard van, akkor kap egy kardot. Ezt érdemes gyűjtögetni, hiszen, csak ezzel lehet legyőzni a sárkányt. Ugyanis ha valaki sárkányt dob ki, akkor eldöntheti, hogy egyet felhasználva legyőzi a bestiát, vagy visszalép a startmezőre.
Amennyiben hétmérföldes csizmát dob, akkor egy tetszőleges mezőre léphet. Kivéve, ha már a váron belül van, ugyanis akkor egy helyben marad.
Egy olyan mezőre érkezve, ahol egy mesehős segítségre szorul, akkor a megfelelő eszközlapka felhasználásával szerezhet egy kulcsot. Az ilyen mezők kulccsal vannak jelölve, és mindig szerepel a tárgy a mező mellett, amivel azt meg lehet szerezni.
A tárgyakat úgy lehet megszerezni, ha a megfelelő mezőre lép a játékos.
Amennyiben megvan a három kulcs, be lehet menni a várba és tovább haladni a torony felé. Viszont ha sárkányt gurít vagy ilyen mezőre lép valaki, fel kell használnia egy kardot. Amennyiben már nincsen több kardja, vissza kell mennie a kezdőmezőre.
Hogyan lehet nyerni?
A játékot az nyeri, aki először jutott el a torony ajtajáig, ahol a királylány raboskodik.
Játékostól: | 1 fő |
Játékosig: | 4 fő |
Kortól: | 5 év |
Korig: | 99 év |
Nem: | Mindkét nem részére |
Játékidő: | 20perc |