memória
Keresd a szörny-ikreket! Gyorsnak kell lenned, de vigyázz, hogy mit mondasz! Pontosan magyarázd el, hogy melyik szörnyet keresed, de jól figyelj, ha kimondod a tiltott szavakat, vesztettél.
Ki az közületek, aki a leggyorsabban magyaráz, és közben elég óvatos is? Valószínűleg az ő csapata lesz majd a nyerő.
Fergeteges partijáték. A „Spiel des Jahres” ajánlati listáján 2019-ben.
Tartalom:
54 kártyapár szörnyekkel,
2 különleges dobókocka,
1 homokóra (60mp),
1 játékszabály
Figyeljetek nagyon, hogy ki van a ti táblátokon, és ki azon a lapkán, amit épp felfordítotok! Gyűjtsétek össze azokat a szereplőket, akik a képen díszelegnek.
A dobozban 2 játékváltozat, egy memória és egy gyorsasági található.
Gyűjts zöldségeket a nyuladnak!
Éhes nyulak ugrálnak a veteményeskert körül és különböző zöldségeket találnak, amikor a levelek alá néznek. Emlékszel, melyik zöldséget hova ültettétek? Ha nem, akkor a föld alatt élő állatok visszaviszik a zöldségeket a kertbe! Legyél az első, aki összegyűjti mind a 4 különböző zöldséget!
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:
- 5/5 Memória
- 5/5 Koncentráció
- 5/4 Rugalmas gondolkodás
- 5/3 Tervezés
- 5/3 Problémamegoldás
A játékszabály elsajátítása mindössze egy perc, majd játszhatjuk ketten (elmebajnokság), de akár 6-7-8 játékossal is (vidám partijáték), a játék a játékosok számától függően más-más játékélményt nyújt.
A játékban tetszés szerinti számú játékos vehet részt, de legalább kettő. Jól keverjétek meg a kártyalapokat, majd képpel lefelé helyezzétek az asztalra. Sorsoljátok ki, hogy ki kezdje a játékot. A kezdő játékos fordítson fel két lapot. Ha párt talál, akkor azt tegye maga elé és folytassa a játékot. Ha nem talált egyformát, akkor a lapokat tegye vissza a helyükre, és most már a következő játékos fordít fel két lapot. A játék akkor ér véget, ha minden lap elfogy az asztalról! Számoljátok össze ki találta meg a legtöbb párt: az a memória bajnoka.
A játék érdekessége, hogy nincs két egyforma lap! A kép-párok azonos jeleneteket ábrázolnak, kis eltéréssel, de azonos jelöléssel vannak ellátva, ez teszi különlegessé ezt a játékot.
Kutyaverseny:
A nagyobb kutyus viszi a kisebbeket! De vigyázz, Lili minden kutyust visz. Vajon kié lesz a legtöbb kutya?
Kutyamemó:
Találja meg minden kutya a párját. Akinek a legjobb a memóriája, azé lesz a legtöbb aranyos kutyus.
Kinél van Lili?:
Kinek a kezében marad Lili? A párokat tegyétek le, és húzzatok egymástól pókerarcal!
Kutyatár:
Lili egy kutyust fogadott örökbe. Társadnak csak igennel és nemmel válaszolva segíts, hogy kitalálja, melyik kutyus az!
Ebben a társasjátékban a játékosok egyike az álmodó szerepét ölti magára, míg a többiek álommanók,
tündérek és mumusok lesznek. Az álmodó szemét eltakarják, és csak a többiek látják, milyen képkártya
van a pakli tetején. Mindenki tesz egy utalást a képre: a mumusok célja, hogy megtévesszék az álmodót,
a tündéreké az, hogy segítsék, az álommanók pedig igyekeznek egyensúlyt teremteni. Az ügyes álmodó
történetbe is tudja foglalni, milyen képeket „látott álmában”. Magával ragadó és gyönyörű asszociációs
partijáték.
Guríts, figyelj és csapj le a megfelelő kártyára!...
A dobókockák határozzák meg, hogy, melyik szám és színkombinációra kell villámgyorsan lecsapni. Figyelem, reflex és koncentráció. Ez mind kell a Graboloban!
Megérkezett a már jól ismert Grabolo társasjáték Junior változata! A társas a reflexek, a memória és a megfigyelő készség fejlesztéséhez segíti hozzá a kicsiket. Dobj a két kockával, az megmutatja, hogy milyen színű és fajtájú állatot kell keresned. Koncentrálj, memorizálj és csapj le először te a kártyára!
Az nyer, aki a játszma során a legtöbb párt gyűjti össze.
A Bogyó és Babóca sorozatban
megjelent négy új játék a legfiatalabb rajongóknak készült.
Az „Évszakok” játékhoz hasonlóan
nem csupán az illusztráció, hanem a játékok maguk is Bartos Erika nevéhez fűződnek.
Tartalom: 24 darab nagyméretű
memória-kártya