Most jól figyeljetek! A kezdő játékos húz egy lapot, s ha a párja a kezében van, akkor hangosan felolvassa azt, és maga elé helyezi. Aki párt talál, az azonnal fölveheti és folytathatja tovább a játékot. Az nyer, akinek a leghamarabb elfogynak a lapjai.
A kártya különlegessége, hogy az ókori Róma hangulatát idézve (korhű képek) játszva elsajátíthatóvá válnak a római számok. Az arab- és a római számok egymáshoz fűződő logikai kapcsolata segíti a gyermekek kombinációs képességének fejlesztését.
Az iKNOW Juniorral való játék a felnőttek számára is nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy bátorítsák gyermekeiket a tanulásra - hiszen ez a játék arról szól, amit a játékosok megtehetnek, nem pedig arról, amit nem.
Ki kell nevezni egy játékvezetőt, aki majd a játékot fogja irányítani és a játékosoknak ad egy hagyományos vagy éppen egy képes feladatot. Sokféle feladat vár a gyerekekre, de azok minden kétséget kizárólag egytől-egyig izgalmasak, mozgalmasak, emellett pedig könnyed tanulást kínálnak!
A játékban 4 fő témacsoport található: természet, híres ember, alkotások, események. Így mindenki meg fogja találni a maga érdeklődési területéhez közel álló feladványokat!
A magyar iKNOW 1600 kérdése nem csak tükörfordítása a finn eredetinek, hanem négyszáz kifejezetten hazai témájú kérdés teszi a játékot mindenki számára személyesebbé.
Ajánlott életkor: 10 - 99
Játékosszám: 4 - 12
Játékidő: 45 - 90 perc
Kutyaverseny:
A nagyobb kutyus viszi a kisebbeket! De vigyázz, Lili minden kutyust visz. Vajon kié lesz a legtöbb kutya?
Kutyamemó:
Találja meg minden kutya a párját. Akinek a legjobb a memóriája, azé lesz a legtöbb aranyos kutyus.
Kinél van Lili?:
Kinek a kezében marad Lili? A párokat tegyétek le, és húzzatok egymástól pókerarcal!
Kutyatár:
Lili egy kutyust fogadott örökbe. Társadnak csak igennel és nemmel válaszolva segíts, hogy kitalálja, melyik kutyus az!
Guríts, figyelj és csapj le a megfelelő kártyára!...
A dobókockák határozzák meg, hogy, melyik szám és színkombinációra kell villámgyorsan lecsapni. Figyelem, reflex és koncentráció. Ez mind kell a Graboloban!
Megérkezett a már jól ismert Grabolo társasjáték Junior változata! A társas a reflexek, a memória és a megfigyelő készség fejlesztéséhez segíti hozzá a kicsiket. Dobj a két kockával, az megmutatja, hogy milyen színű és fajtájú állatot kell keresned. Koncentrálj, memorizálj és csapj le először te a kártyára!
Tudod-e, milyen szobor bújik meg az Erzsébet-kilátó legfelső lépcsőfoka alatt, honnan kapta a nevét a Hármashatár-hegy, és hogyan alakult ki a Szemlő-hegyi-barlang? Ültél-e már a Libegőn, a Fogaskerekűn vagy a Gyermekvasúton?
Bartos Erika, a Bogyó és Babóca sorozat írója és rajzolója, akinek munkásságát számos hazai és nemzetközi díjjal ismerték el, most a fővárost mutatja be a legkisebbeknek. Az építészmérnök végzettségű meseíró egy kedves történet és részletgazdag rajzok segítségével kalauzolja végig az óvodáskorú olvasót Budapest nevezetes helyszínein.
A hatkötetesre tervezett Brúnó Budapesten sorozat Buda hegyei című kötetéből Buda hegyvidékét, Észak-és Dél-Budát ismerhetjük meg.